Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συνδιαλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα πωλούμενα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου και προαιρετικά όποιου άλλου τηλεφωνικού αριθμού για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας και την μεταξύ μας επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης, την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail) κ.λ.π. Επίσης λοιπά στοιχεία όπως επωνυμία, Α.Φ.Μ, αρμόδια Δ.Ο.Υ σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου.

Η δραστηριότητα officestore.gr , ακολουθώντας απαρέγκλιτα τις αρχές της προστασίας των προσωπικών δεδομένων που προβλέπονται από τους σχετικούς νόμους και διεθνείς συμβάσεις δεν πρόκειται να προβεί σε οποιαδήποτε αθέμιτη και χωρίς την προηγούμενη έγκρισή σας χρήση τους.

Η παραπάνω αναφερόμενη, με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει, δημοσιοποιεί, πωλεί, ανταλλάσσει τα προσωπικά στοιχεία και τις πληροφορίες που μας εμπιστεύεστε. Εξαιρετικά μπορεί να δημοσιοποιηθούν προσωπικά σας στοιχεία από την εταιρεία, τηρουμένης πάντα της προβλεπόμενης από το νόμο διαδικασίας όταν τούτο επιβάλλεται από Δημόσια Αρχή, δικαστήριο κλπ.

Από 15/2/2016 η επίλυση διαφορών θα γίνεται μέσω της πλατφόρμας ΗΕΔ με αρμόδιο φορέα ΕΣΕ

Λογαριασμοί χρηστών

Οι λογαριασμοί χρηστών που διατηρούνται στο κατάστημά σας, θα πρέπει να έχουν όλα τα στοιχεία τους συμπληρωμένα. Λογαριασμοί με ελλιπή στοιχεία όπως Διεύθυνση και Τ.Κ θα διαγράφονται αυτόματα.

Επίσης θα διαγράφονται λογαριασμοί με αδράνεια για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Όσων πελατών διαγραφεί ο λογαριασμός τους θα πρέπει να τον ξαναφτιάξουν με όλα τα στοιχεία τους συμπληρωμένα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Βάσει του “GDPR” παραλήπτης είναι μόνο ο κάτοχος της Πιστωτικής / Χρεωστικής κάρτας.